Husorden

 

Det er en forudsætning for brugen af Myretuen, at alle gør en indsats for at holde al ting i god stand.

Spar på vand, lys og varme.

Brug skiftesko indendørs.

Tyggegummi er ikke tilladt indendørs.

Rygning indendørs er ikke tilladt.

Opklæbing frabedes overalt.

Indendørs møbler må ikke anvendes udendørs.

Værn om naturen, så andre også kan få glæde af den.

Huske at slukke for køleskab og fryser og lad dem stå åben, med mindre andet er aftalt.

Husk at tage tomme flaske o.l. med dig når du forlader Myretuen.

Husk at alt affald skal i plastsække før det smides i containerne.

Afbrænding af fyrværkeri må ikke foregå.

Bemærk

 

Rengøring påhviler dig som lejer. Ved manglende rengøring bliver det udført for din regning. Minimum pris er kr 2000.

Ved forudbestilt rengøring skal man dog selv klargøre lokalerne til rengøring, alm oprydning, samle hvad der måtte ligge af affald/personlige effekter og lignende tjekke sofaer for chips, popkorn kapsler flasker/dåser og mobiltelefoner, til sidst aftørre borde og feje gulvet. Først da kan det blive godkendt til rengøringsteamet, som kommer umiddelbart efter at i har forladt myretuen. Rengøringsholdet klarer resten af det der er beskrevet på den udleverede seddel som udleveres ved ankomst.

Bemærk også: tomme flasker/dåser, pap og lignende skal tages med væk når man forlader myretuen, vores affalds ordning omhandler kun restaffald fra køkkenet og ikke storskrald. I tilfælde af der måtte ligge andet affald en beskrevet bliver der håndteret af vores pedel/vicevært til genbrugspladsen på din/jeres regning.

 

Medbring selv:

Affaldssække, håndsprit, karklude, viskestykker, håndklæder, toiletpapir, sengetøj og evt brænde til brændeovn og bålplads og hvad du savner på disse sider.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.